Wednesday, March 11, 2009

HARI BERSEJARAH

Esok 12 march 2009... iaitu hari ak nak amek keputusan spm... aku sangat berdebar-debar, sampaikan rase xnak amek plak... tp aku harus terima kenyataan dan perlu pergi utk menghadapinya...

hilmi, rakan sekelasku ajak untuk pergi bersamanyer esok....
dah tu die ajak sume dak laki kelas aku plak tu,,,
igt nak nyorok-nyorokkan rsult ak tp apekan daya[ da nasib badan]

td aku bru lps check permohonan matrikulasi aku,,,, X DPT PON,,,
aku da check ilan, hilmi, nasrul, shan namun semuanya hampa belaka...
namun begitu, aku tidak begitu merasainya sebab ak x harap sgt masuk matriks tu...

UNIVERSITI PERGURUAN adalah pilihan pertamaku dan keluargaku...
ak amat gembira kerana keluargaku turut menyokong pilihanku ini... moga-moga ak dapat memperoleh keputusan yg bagus esok.... amin....

doakan aku,, sume!!!

No comments:

Post a Comment