Thursday, March 12, 2009

KEPUTUSAN SPM DIKELUARKAN

Hariku bermula seawal jam enam pagi setelah deringan
'alarm' hensetku bergema di telingaku....
berdebar-debar dadaku menanti keputusan spm ku...
aku menaiki motosikal ke rumah hilmi bersama along
yg telah ku jemput utk pergi bersamaku....
seperti yg di janjikan aku bersama-sama dengan rakanku ke sekolah...
Kputusan spm dijangka keluar pd pkl 10 pg, namun tekaan itu jauh
meleset kerana hanya selepas 2 jam barulah kami dpt result spm kami...
aku adalah antara insan yg terakhir yg mengambilnya....
hanya allah sahaja yg tahu betapa takutnya aku ketika itu,,

hatiku bagai disentak-sentak apabila melihat keputusanku yg hny sekadar
ckup-ckup makan sahaja...
aku memperoleh 2A, 4B, 1C dan 2D

Bahasa Melayu 1A
Bahasa Inggeris 4B
Sejarah 3B
Pendidikan Islam 3B
Mathematic 1A
Additional Mathematic 6C
Physics 4B
Chemistry 7D
Biology 7D

ak hny pasrah menerimanya... inilah kemampuan aku...

1 comment:

  1. bajet je ko???????ni je kemamaouan aku konon...........

    ReplyDelete